Kliknij by skopiować



Regulamin konfiguratora ula

Obowiązuje od 22.07.2024


§ 1 Definicje

Ilekroć w Regulaminie lub Umowie jest mowa o:

  1. Cenie – rozumie się przez to wyrażoną w złotych polskich wartość, którą Klient jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za Towar. Sprzedawca uwzględni
    w Cenie podatek od towarów i usług (VAT) oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż Towaru podlegała będzie obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.

  2. Kliencie – rozumie się przez to Konsumenta albo inną osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej ale posiadającą zdolność prawną, która złożyła Zamówienie lub zawarła Umowę; Klientem w przypadku osób fizycznych może być wyłącznie osoba pełnoletnia.

  3. Konsumencie – rozumie się przez to Klienta będącego osobą fizyczną i dokonującego ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tego Klienta.

  4. Kodeksie Cywilnym – rozumie się przez to ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny

  5. Konfiguratorze – rozumie się przez to funkcjonalność Sklepu jaką jest kreator nadruku na ulach umożliwiający Klientowi zaprojektowanie własnego Ula i złożenie Zamówienia.

  6. Koszcie dostarczenia – rozumie się przez to koszt dostarczenia Towaru od Sprzedawcy do Klienta, jeżeli dostarczenie to nie stanowi przedmiotu odrębnej Usługi świadczonej przez Sprzedawcę.

  7. Dostawcy – rozumie się przez to wszelki zewnętrzny w stosunku do Sprzedawcy podmiot, za którego pośrednictwem lub przy pomocy którego Sprzedawca realizuje obowiązek wydania Towaru Klientowi.

  8. Regulaminie – rozumie się przez to niniejszy regulamin , stanowiący integralną część Umowy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną

  9. Sklepie Internetowym (lub „Sklepie” – rozumie się przez to działający pod adresem https://lyson.com.pl/serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, za którego pomocą Klient może skorzystać z funkcjonalności Konfiguratora.

  10. Sprzedawcy – rozumie się przez to Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Łysoń Sp. z o.o. ul. Pszczela 2, Klecza Dolna, 34-124 Klecza Górna, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001072892, posiadająca numer NIP: 551-260-51-86 REGON: 121516572, kapitał zakładowy 2 000 000,00 zł KONTO BANKOWE: 41 8110 0000 2001 0022 9645 0002, tel. +48 33 875-93-24, +48 33 875-99-40, adres e-mail: sklep@lyson.com.pl.

  11. Zamówieniu – rozumie się przez to oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Towarów spersonalizowanych z wykorzystaniem funkcjonalności Konfigurator, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towarów.

  12. 11. Towarze (także: „Ulu”) – rozumie się przez to Ul znajdujący się w aktualnej ofercie Sklepu, który Klient może spersonalizować z wykorzystaniem funkcjonalności Konfiguratora poprzez zamieszczenie na nim nadruku i  który może być przedmiotem Zamówienia.

  13. Umowie – rozumie się przez to umowę sprzedaży Ula zawartą na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest Ul  zaprojektowany przez Klienta przy użyciu Konfiguratora i oferowany przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  14. Ustawie o prawach konsumenta – rozumie się przez to ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§ 2 Postanowienia ogólne

  1. Podmiotem udostępniającym Konfigurator jest PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o. z siedzibą w Kleczy Dolnej, ul. Pszczela 2, Klecza Dolna, 34-124 Klecza Górna, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001072892, posiadająca numer NIP: 551-260-51-86 REGON: 121516572, kapitał zakładowy 2 000 000,00 zł, tel. +48 33 875-93-24, +48 33 875-99-40, adres e-mail: sklep@lyson.com.pl (dalej także: „PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE” lub „Sprzedawca”). 

  2. Konfigurator funkcjonuje na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, które w szczególności określają prawa i obowiązki Klientów związane z korzystaniem przez nich z Konfiguratora. 

  3. Przed rozpoczęciem korzystania z Konfiguratora, każdy Klient zobowiązany jest do uważnego zapoznania się z niniejszym Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z Konfiguratora jest jednoznaczne z potwierdzeniem przez Klienta faktu zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz zobowiązaniem się Użytkownika do przestrzegania jego postanowień. 

  4. Opłata Klienta za połączenie telefoniczne na wskazane przez Sprzedawcę numery telefonów przeznaczonych do kontaktowania się z nim jest określana zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.

  5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

§ 3 Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Korzystanie z Konfiguratora jest dobrowolne oraz dostępne dla wszystkich Klientów.

  2. Korzystanie z Konfiguratora wymaga istnienia aktywnego połączenia pomiędzy narzędziem Klienta a siecią Internet. Wymagania dla połączenia z siecią dla każdego narzędzia są różne, jednakże w każdym przypadku niezbędne jest korzystanie z poprawnie zainstalowanej przeglądarki internetowej. Jednocześnie, zaleca się korzystanie z najnowszej wersji systemu operacyjnego przeglądarki internetowej. 

  3. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne związane ze sprzętem bądź oprogramowaniem, z którego korzysta Klient ani za problemy z siecią Internet, z której korzysta Klient.

  4. Klient zobowiązany jest do korzystania z Konfiguratora zgodnie z jego przeznaczeniem, w sposób zgodny z treścią niniejszego Regulaminu, przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz zasadami współżycia społecznego. 

  5. W ramach korzystania z Konfiguratora zakazane jest w szczególności: 

    1. dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym, 

    2. naruszanie przez Klienta w jakikolwiek sposób dóbr osobistych innych Klientów, PRZEDSIĘBIORSTWA PSZCZELARSKIEGO oraz jego pracowników i osób z nim powiązanych, 

    3. w miejscach przeznaczonych do zamieszczania danych osobowych, zakazane jest podawanie przez Klienta nieprawdziwych danych osobowych, w tym w szczególności wprowadzanie cudzych danych osobowych, 

    4. podejmowanie przez Klienta działań mających na celu jakąkolwiek ingerencję w funkcjonowanie i oprogramowanie Sklepu, w tym w szczególności podejmowanie działań hakerskich, służących przełamywaniu zabezpieczeń strony internetowej, umieszczaniu jakichkolwiek plików, aplikacji lub programów negatywnie oddziałujących na innych użytkowników, PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE bądź Sklep (tzw. wirusy, trojany, robaki, backdoory, złośliwe oprogramowanie), 

    5. podejmowanie przez Klienta działań powodujących zakłócenia pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych PRZEDSIĘBIORSTWA PSZCZELARSKIEGO lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną przez PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE.

  6. Korzystanie z Konfiguratora może zostać czasowo utrudnione lub uniemożliwione w przypadku wystąpieniu problemów technicznych bądź czasowego wyłączenia dostępu do Sklepu, ze względu na jego modernizację lub zwiększenie funkcjonalności. 

§ 4 Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE, za pośrednictwem Sklepu internetowego, świadczy na rzecz Klientów usługę Konfiguratora.

  2. Konfigurator to funkcjonalność Sklepu umożliwiająca Klientom zaprojektowanie własnego Ula, a następnie złożenie Zamówienia.

  3. Usługi świadczone drogą elektroniczną są bezpłatne, z zastrzeżeniem konieczności uiszczania ceny na poczet realizacji Zamówienia i zawarcia Umowy sprzedaży. 

  4. Umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną zostają zawarte z Klientem z chwilą skorzystania przez niego z dowolnych usług. 

  5. Złożenie zamówienia wymaga dodatkowo wypełnienia odpowiedniego formularza interaktywnego.

  6. Reklamacje dotyczące Usług świadczonych drogą elektroniczną mogą być składane w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@lyson.com.pl. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE rozpatrzy reklamację niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania oraz w tym terminie udzieli na nią odpowiedzi. 

  7. Celem uchylenia wątpliwości interpretacyjnych, wskazuje się, że do usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się warunki świadczenia usług, o których mowa w §3 niniejszego Regulaminu. 

§ 5 Składanie zamówienia i zawarcie Umowy sprzedaży

  1. Warunkiem złożenia Zamówienia jest zapoznanie się przez Klienta z Regulaminem i akceptacja jego postanowień.
  2. Składanie Zamówienia następuje poprzez:
  3. stworzenie przez Klienta z wykorzystaniem funkcjonalności Sklepu Internetowego - Konfiguratora) indywidualnie zaprojektowanego przez niego Ula,
  4. podanie przez Klienta danych dotyczących parametrów zamawianego Ula,
  5. podanie przez Klienta danych dotyczących Klienta niezbędnych do zrealizowania przez Sprzedawcę Zamówienia, tj. wskazanie lub potwierdzenie wybranego sposobu dostawy oraz metody płatności, wskazanie niezbędnych danych kontaktowych oraz adresowych (adres e-mail, imię i nazwisko i nazwę firmy (jeśli dotyczy), adres, numer telefonu) oraz ewentualnie danych do faktury (jeśli dotyczy) a następnie, zgodnie z prawdą, potwierdzenie zapoznania się z niniejszym Regulaminem, Polityka prywatności i Polityką cookie oraz zaakceptowanie wszystkich ich postanowień i kolejno potwierdzenie przez Klienta dokonania zamówienia poprzez wybór przycisku „Kupuję i płacę”.
  6. Zamówienie uznaje się za złożone w chwili jego otrzymania przez PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE.
  7. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem przez oferty nabycia określonego Towaru lub Towarów. 
  8. Do zawarcia Umowy sprzedaży, dochodzi w chwili, gdy PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE potwierdzi rozpoczęcie realizacji Zamówienia, tj. prześle do Klienta wiadomość mailową o rozpoczęciu procesu realizacji Zamówienia lub potwierdzi przyjęcie Zamówienia za pośrednictwem funkcjonalności Sklepu.
  9. Celem uchylenia wątpliwości, wskazuje się, że powiadomienie o otrzymaniu Zamówienia, które automatycznie przesyłane jest mailowo do Klienta po złożeniu Zamówienia, nie stanowi potwierdzenia rozpoczęcia realizacji Zamówienia, o którym mowa powyżej, a jedynie poświadczenie o złożeniu oferty nabycia przez Klienta.
  10. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia weryfikuje złożone Zamówienie i wysyła do Klienta mailowe potwierdzenie rozpoczęcia realizacji Zamówienia bądź informację o braku możliwości realizacji Zamówienia oraz jego anulowaniu.
  11. Brak możliwości realizacji Zamówienia przez PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE może nastąpić w szczególności w przypadku:
    1. braku dostępności Towarów u producenta/dostawcy,
    2. uszkodzenia Towarów,
    3. nieprawidłowego wypełnienia formularza Zamówienia uniemożliwiającego wysyłkę towaru lub kontakt z Klientem,
    4. w przypadku przedsiębiorców nieobjętych ochroną konsumencką – w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do wiarygodności oraz zdolności finansowej Klienta.
  12. W przypadku, gdy nastąpi brak możliwości realizacji Zamówienia i nie dojdzie do zawarcia umowy sprzedaży, a Klient uiścił opłatę na poczet realizacji Zamówienia PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE niezwłocznie, w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania informacji o braku możliwości realizacji Zamówienia, z wykorzystaniem tego samego sposobu płatności, zwróci na rzecz Klienta płatność, jaka została przez niego uiszczona na poczet realizacji Zamówienia.
  13. W przypadku, gdy realizacja części Zamówienia nie będzie możliwa, Klient otrzyma informację o możliwości realizacji wyłącznie części Zamówienia i podejmie decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub rezygnacja z całości Zamówienia). W przypadku niepodjęcia przez Klienta żadnej decyzji w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o braku możliwości realizacji całego Zamówienia, całe Zamówienie zostanie anulowane.
  14. Celem uchylenia wątpliwości interpretacyjnych, przyjmuje się, że Zamówienie Klienta jest wiążące przez 5 dni roboczych – jeżeli PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE w tym terminie nie prześle Klientowi potwierdzenia realizacji Zamówienia, dochodzi do jego automatycznego anulowania, a PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE zobowiązane jest do zwrotu na rzecz Klienta płatności, jaka została przez niego uiszczona na poczet realizacji Zamówienia, z wykorzystaniem tego samego sposobu płatności.
  15. Sprzedawca zobowiązuje się do zrealizowania Zamówienia w terminie 7 dni roboczych od dnia potwierdzenia rozpoczęcia realizacji Zamówienia, pod warunkiem zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy  tytułem zamówienia,
  16. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji w szczególności w następujących sytuacjach:
    1. ograniczenia produkcyjne w szczególności dla Zamówień 10 sztuk i więcej,
    2. braku dostępności Towarów u producenta/dostawcy,

Klient o ew. opóźnieniach zostanie stosownie poinformowany drogą mailową, na adres wskazany przy składaniu Zamówienia i będzie miał możliwość odstąpienia od umowy.

  1. Zamówienia można składać przez całą dobę, każdego dnia w roku. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość chwilowego wstrzymania działania Sklepu Internetowego, w tym funkcjonalności Konfiguratora, w szczególności ze względu na konieczność dokonania konserwacji lub uaktualnienia danych. Sprzedawca w miarę możliwości technicznych podejmie kroki, aby poinformować o tym fakcie na stronie Sklepu Internetowego.

.

§ 6 Prawa autorskie

  1. Korzystanie z Konfiguratora umożliwia przekazanie Sprzedawcy przez Klienta materiałów, w szczególności tekstu, grafiki lub innych podobnych treści (dalej także: „materiały”). 

  2. Przekazując treści Klient oświadcza, że posiada do nich pełne osobiste i majątkowe prawa autorskie. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za charakter i legalność dostarczonych treści.

  3. Przekazując materiały Klient udziela PRZEDSIĘBIORSTWU PSZCZELARSKIEMU bezpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo licencji na ich utrwalenie i zwielokrotnienie oraz na korzystanie z nich, a także udziela zezwolenia na dokonanie opracowania materiałów, tj. dokonanie zmian, przeróbek i innych modyfikacji oraz zezwala na rozporządzanie i korzystanie z opracowania.

  4. W przypadku, gdy:

  1. Klient przekazuje Sprzedawcy jedynie ogólny pomysł/koncepcję dot. nadruku, który ma zostać zamieszczony na Ulu, PRZEDSIĘBIORSTWU PSZCZELARSKIEMU przysługują osobiste i majątkowe prawa autorskie do nadruku;

  2. stworzenie nadruku z materiałów przekazanych PRZEDSIĘBIORSTWU PSZCZELARSKIEMU przez Klienta, wiąże się z zaangażowaniem Projektanta graficznego (następuje opracowanie materiałów), PRZEDSIĘBIORSTWU PSZCZELARSKIEMU przysługują osobiste i majątkowe prawa autorskie do nadruku (prawo zależne), bez uszczerbku dla osobistych i majątkowych praw autorskich Klienta do przekazanych PRZEDSIĘBIORSTWU PSZCZELARSKIEMU materiałów;

  3. stworzenie nadruku z materiałów przekazanych PRZEDSIĘBIORSTWU PSZCZELARSKIEMU przez Klienta, nie wiąże się z zaangażowaniem Projektanta graficznego (nie następuje opracowanie materiałów), osobiste i majątkowe prawa autorskie do nadruku przysługują Klientowi.

  1. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE, w przypadkach, o których mowa w ust. 4 lit. a i b powyżej, udziela Klientowi, w ramach uiszczonej za Towar Ceny, niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo licencji na korzystanie z nadruku. 

§ 7 Wydanie Towaru

  1. Wydanie Towaru Klientowi może nastąpić za pośrednictwem Dostawcy.

  2. Klient dokonuje wyboru sposobu wydania Towaru poprzez oznaczenie odpowiedniej opcji przy składaniu Zamówienia. Klient jest zobowiązany podać w formularzu Zamówienia adres, pod który Towar ma zostać dostarczony i wydany Klientowi. Klient zobowiązany jest do odebrania Towaru w ustalonym miejscu i czasie.

  3. Koszt dostarczenia Towaru za pośrednictwem Dostawcy, ponosi Klient, chyba że inaczej wynika z informacji ujawnionych na stronie internetowej Sklepu Internetowego lub z indywidualnych ustaleń dokonanych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

  4. Obowiązek wydania Towaru Klientowi przez Sprzedawcę powstaje po uiszczeniu przez Klienta Ceny wynikającej z Umowy oraz Kosztów dostarczenia.

  5. Po zakończeniu realizacji Zamówienia i dokonaniu jego wysyłki przez PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE, Klient otrzyma mailowe potwierdzenie wysłania Zamówienia.

  6. Do przesyłki Konsumenta oraz przedsiębiorcy objętego ochroną konsumencką PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE dołączy dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT. Przedsiębiorcom nieobjętym ochroną konsumencką, faktura zostanie przesłana drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w Zamówieniu.

  7. Koszt dostarczenia Towaru dostępne są pod adresem https://lyson.com.pl/content/64-dostawa

  8. Klient będący Konsumentem jest uprawniony, zaś niebędący Konsumentem - jest zobowiązany, sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w Zamówieniu Towaru, Towar jest niezgodny z zamówieniem, są braki ilościowe lub Towar jest uszkodzony (zwłaszcza jeżeli paczka nosi znamiona uszkodzenia), Klient będący Konsumentem jest uprawniony, zaś niebędący Konsumentem - jest zobowiązany, do spisania protokołu szkody w obecności kuriera. Klient niebędący Konsumentem wszelkie widoczne wady Towaru zgłasza PRZEDSIĘBIORSTWU PSZCZELARSKIEMU poprzez reklamację najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Niewykonanie obowiązków opisanych w niniejszym ustępie przez Klienta niebędącego Konsumentem zwalnia PRZEDSIĘBIRSTWO PSZCZELARSKIE z odpowiedzialności z tytułu nieprawidłowości w dostawie lub wynikających z tejże dostawy. Reklamacje w tym względzie nie będą uwzględniane. 

  9. Obowiązki wskazane w ust. 8 powyżej, odnoszące się do Klienta niebędącego Konsumentem, nie dotyczą osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

  10. W przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru Zamówienia przez przedsiębiorcę, zobowiązany będzie on do: 

    1. pokrycia kosztów poniesionych przez Sprzedawcę w związku z wysyłką towaru z magazynu Sprzedawcy na adres wskazany przez przedsiębiorcę i z powrotem, 

    2. zapłaty na rzecz Sprzedawcy opłaty manipulacyjnej w wysokości 10% ceny sprzedaży brutto zwracanego towaru. 

Postanowienia niniejszego punktu nie wyłączają ani nie ograniczają możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.

  1. W przypadku wystąpienia zdarzenia albo zdarzeń niezawinionych przez Sprzedawcę, w szczególności siły wyższej, a które uniemożliwiają dostarczenie Towaru we wskazanym czasie i miejscu, termin dostarczenia Towaru może ulec przesunięciu o czas występowania wyżej wskazanego zdarzenia albo zdarzeń. W takiej sytuacji Sprzedawca poinformuje Klienta o wystąpieniu zdarzenia albo zdarzeń powodujących przesunięcie czasu na dostarczenie Towaru oraz o czasie o jaki może ulec przesunięciu dostarczenie Towaru.

§ 8 [Płatności]

  1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych (PLN), a ceny brutto zawierają podatek VAT. 

  2. Ceny Towarów nie obejmują kosztów wysyłki/dostawy Zamówienia. 

  3. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług, w przypadku informowania o obniżeniu ceny towaru lub usługi obok informacji o obniżonej cenie PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE uwidacznia również informację o najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. 

  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen z zastrzeżeniem, że w żadnym przypadku zmiany cen nie będą dotyczyć Zamówień w trakcie realizacji. 

  5. Koszty wysyłki/dostawy naliczane są odrębnie dla każdego Zamówienia, w zależności od liczby/gabarytów Towarów w Zamówieniu. Koszt wysyłki/dostawy przekazywany jest Klientowi na etapie składania Zamówieni.

  6. Klient zobowiązany jest do zapłaty Ceny oraz Kosztów dostarczenia zgodnie z wybranym sposobem dostarczenia Towaru. Do zapłaty innych dodatkowych kosztów indywidualnie przypisanych do danego Towaru Klient będzie zobowiązany wyłącznie wówczas, gdy zostanie o nich wyraźnie poinformowany przed złożeniem Zamówienia. Szczególnie dotyczy to indywidualnych projektów Ula, które wymagać będą zaangażowania Projektanta graficznego. W takich wypadkach cena ustalona zostanie przed realizacją na podstawie indywidualnego kosztu oszacowanego przez Sprzedawcę.

  7. Sprzedawca poinformuje Klienta o sposobie lub możliwych sposobach płatności na stronie internetowej Sklepu Internetowego podczas składania Zamówienia.

  8. W przypadku, gdy możliwe jest dokonanie płatności na różne sposoby, wybór sposobu płatności przysługuje Klientowi.

  9. Sprzedawca dopuszcza następujące sposoby płatności dostępne pod adresem: https://lyson.com.pl/content/65-platnosc

    § 9 [Odstąpienie od umowy]

    1. Konsument ma prawo odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

    2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Zamówienie zostało odebrane lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru. 

    3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o., ul. Pszczela 2, Klecza Dolna, 34-124 Klecza Górna, tel. +48 33 875-93-24, +48 33 875-99-40, adres e-mail: sklep@lyson.com.pl (na przykład poprzez pismo wysłane listownie lub pocztą elektroniczną). Konsument może w tym celu skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego do pobrania tutaj

    4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

    5. W przypadku odstąpienia od umowy PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE zostało poinformowane o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

    6. Zwrotu płatności PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

    7. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia PRZEDSIĘBIORSTWU PSZCZELARSKIEMU dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

    8. Konsument powinien odesłać lub przekazać towar PRZEDSIĘBIORSTWU PSZCZELARSKIEMU niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar zostanie przed upływem terminu 14 dni odesłany lub dostarczony pod adres:
       

      PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.

      ul. Pszczela 2, Klecza Dolna, 34-124 Klecza Górna

    9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, a ich wysokość uzależniona jest od gabarytów oraz ilości zamówionych towarów, przy czym koszt przesyłki kurierskiej za wysyłkę 1 paczki o wadze do 30kg szacowana jest na maksymalnie na kwotę 50 złotych. W przypadku, gdy Zamówienie zostało dostarczone Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE jest zobowiązane do odebrania towaru na swój koszt, gdy ze względu na charakter towaru nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą. 

    10. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

    11. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta – prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu między innymi do umów w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Konsumentowi nie przysługuje zatem prawo do odstąpienia od umowy, w szczególności w przypadku stworzenia przy wykorzystaniu Konfiguratora spersonalizowanego nadruku.

    12. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

    13. Celem uchylenia jakichkolwiek wątpliwości interpretacyjnych, PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE wyraźnie wskazuje, że Klient niebędący Konsumentem i nie korzystający z ochrony konsumenckiej nie ma prawa do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży. 

    14. Zasadą generalną jest zasada określona w pkt 13 powyżej. Jednakże PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE nie wyklucza możliwości dokonania zwrotu towaru również przez przedsiębiorcę pod warunkiem, iż przedsiębiorca uprzednio, w terminie 7 dni od odbioru towaru, zwróci się do PRZEDSIĘBIORSTWA PSZCZELARSKIEGO z prośbą o możliwość zwrotu towaru, w której to prośbie dokładnie uzasadni powody chęci dokonania zwrotu. Prośba przedsiębiorcy zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni. Brak udzielenia odpowiedzi w zastrzeżonym terminie przez PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE poczytuje się za brak zgody na dokonanie zwrotu towaru przez przedsiębiorcę. Każdy przypadek tj. każda prośba zostanie rozpatrzona przez PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE indywidualnie. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE zastrzega możliwość poinformowania o braku zgody na zwrot towaru bez wskazania przyczyny podjęcia decyzji odmownej. 

    15. W przypadku, gdy PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE zgodnie z pkt 14 wyżej wyrazi wyjątkowo zgodę na dokonanie zwrotu towaru przez przedsiębiorcę to zwrot ten możliwy będzie tylko na określonych warunkach, dotyczących zwrotu towaru od przedsiębiorcy: 

      1. oryginalne, nieuszkodzone opakowanie, wypełnienie, instrukcje, 

      2. towar nieużywany, 

      3. zlecenie wysyłki i jej koszt po stronie przedsiębiorcy,
      4. 10% opłaty manipulacyjnej od wartości zwracanego towaru - opłata manipulacyjna zostanie potrącona z kwoty należnej do zwrotu klientowi (przedsiębiorcy), na co wyraża on zgodę,

      5. zwrot należności ze względów logistycznych wynosi 2 tygodnie od momentu wystawienia i potwierdzenia dokumentu korygującego
      6. paczka zwrotna winna być opisana zgodnie z oznaczeniem wskazanym przez PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE.

     

    1. W przypadku nie spełnienia choćby jednego z powyższych warunków zwrot towaru przez przedsiębiorcę nie będzie możliwy. Jednocześnie, PRZEDSIĘBIRSTWO PSZCZELARSKIE zastrzega możliwość ustalenia indywidualnych odmiennych od powyższych warunków, w tym w szczególności uzależnienia możliwości zwrotu od konieczności   uiszczenia przez przedsiębiorcę wyższej opłaty manipulacyjnej.

    2. Postanowienia niniejszego punktu nie wyłączają, ani nie ograniczają możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.

    § 10 Odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową, odpowiedzialność kontraktowa

    1. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE dostarcza Klientowi towary nowe oraz pozbawione wad.
    2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, Konsument może skorzystać z uprawnień z tytułu braku zgodności towaru z umową określonych w Ustawie o prawach konsumenta.
    3. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową jeżeli najpóźniej w chwili zawarcia umowy, Konsument został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
    4. ETAP I - jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. W tym celu, udostępnia PRZEDSIĘBIORSTWU PSZCZELARSKIEMU towar podlegający naprawie lub wymianie. Zgodnie z przepisami:
      1. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla PRZEDSIĘBIORSTWA PSZCZELARSKIEGO. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla PRZEDSIĘBIORSTWA PSZCZELARSKIEGO, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
      2. Przy ocenie nadmierności kosztów dla PRZEDSIĘBIORSTWA PSZCZELARSKIEGO uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
      3. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE zostało poinformowane przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE.
    5. ETAP II (z zastrzeżeniem pkt d. poniżej) - jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy w następujących przypadkach:
      1. gdy PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE odmówiło doprowadzenia towaru do zgodności z umową;
      2. gdy PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE nie doprowadziło towaru do zgodności z umową;
      3. gdy brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE próbowało doprowadzić towar do zgodności z umową;
      4. gdy brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z naprawy lub wymiany towaru;
      5. z oświadczenia PRZEDSIĘBIORSTWA PSZCZELARSKIEGO lub okoliczności wyraźnie wynika, że PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE nie doprowadziło towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
    6. W przypadku, o którym mowa ust. 5 powyżej, zgodnie z przepisami:
      1. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
      2. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE zwróci Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
      3. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
      4. W razie odstąpienia od umowy, Konsument musi niezwłocznie zwrócić towar PRZEDSIĘBIORSTWU PSZCZELARSKIEMU. W takim przypadku, PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE zwróci Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
      5. PRZEDSIĘBIORSWTO PSZCZELARSKIE dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiej samej metody zapłaty, jakiej użył Konsument, chyba że Konsument zgodzi się na inny sposób zwrotu.
    7. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ponosi koszt dostarczenia reklamowanego przez Konsumenta towaru, a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, także koszt przesłania towaru do Konsumenta.
    8. Postanowienia ust. 1-7 niniejszego paragrafu stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    9. Wobec Klientów będących przedsiębiorcami, do których nie stosuje się ochrony konsumenckiej, przepisy dotyczące rękojmi, o której mowa w art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego, nie będą miały zastosowania (są wyłączone) – stosowane będą przepisy ogólne w zakresie odpowiedzialności kontraktowej.

    § 11 Tryb postępowania reklamacyjnego

    1. Klient – w zależności od statusu oraz przysługujących mu uprawnień (odpowiedzialność za zgodność towaru z umową/odpowiedzialność kontraktowa) o których mowa w § 10 powyżej – może złożyć reklamację. 

    2. W celu złożenia reklamacji Sprzedawcy, należy wysłać ją listownie pod adres:  Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Łysoń Sp. z o.o. ul. Pszczela 2, Klecza Dolna, 34-124 Klecza Górna bądź wysłać na adres e-mail: sklep@lyson.com.pl.

    3. Zgłaszana reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe reklamującego umożliwiające przekazanie odpowiedzi na zgłoszenie, a także szczegółowy opis występującej niezgodności towaru z umową. 

    4. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera wszystkich elementów niezbędnych do jej rozpatrzenia, Sprzedawca wezwie reklamującego do uzupełnienia jej braków formalnych. 

    5. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji zawierającej wszystkie elementy wskazane w ust. 4 i zostaną przekazane reklamującemu w takiej samej formie, w jakiej zgłosił on reklamację. 

    6. Odpowiedź na reklamację będzie zawierała rozstrzygnięcie reklamacji, uzasadnienie rozstrzygnięcia, a także ewentualne zamierzone/podjęte działania naprawcze. 

    § 12 Sposoby polubownego załatwiania sporów

    1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

    2. Konsument może złożyć wniosek o wszczęcie mediacji lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.

    3. Mediacja prowadzona jest przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały.

    4. Sądami polubownymi są w szczególności stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej, których lista znajduje się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596

    § 13 Przetwarzanie danych osobowych oraz pliki cookie

    1. Przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Klientów w ramach korzystania z Konfiguratora odbywa się zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, tj. w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – tzw. „RODO”, polską Ustawą o ochronie danych osobowych oraz polską Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 

    2. Administratorem danych osobowych jest PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o. z siedzibą w Kleczy Dolnej, ul. Pszczela 2, Klecza Dolna, 34-124 Klecza Górna, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001072892, posiadająca numer NIP: 551-260-51-86 REGON: 121516572, kapitał zakładowy 2 000 000,00 zł, tel. +48 33 875-93-24, +48 33 875-99-40, adres e-mail: sklep@lyson.com.pl.

    3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych, w tym w szczególności prawa przysługujące Klientom w tym zakresie, a także podstawy przetwarzania danych udostępniane są Klientowi w momencie przekazywania przez niego danych osobowych (np. przy składaniu zamówienia - Klient ma możliwość zapoznania się z zasadami ochrony danych przed złożeniem zamówienie) a następnie w każdej chwili dostępne są w Polityce prywatności oraz Polityce cookie. 

    4. W ramach funkcjonowania Sklepu, w tym korzystania z funkcjonalności Konfiguratora zbierane są w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookie Użytkowników zapewniające prawidłowe działanie Sklepu, a także utrzymanie i zwiększenie jej funkcjonalności oraz prowadzenie zewnętrznych kampanii reklamowych. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się w Polityce prywatności oraz Polityce cookie.

    § 14 Postanowienia końcowe

    1. Umowy pomiędzy PRZEDSIĘBIORSTWEM PSZCZELARSKIM a Klientem zawierane są wyłącznie w języku polskim. 

    2. We wszelkich sprawach związanych z korzystaniem z Konfiguratora, w tym składania Zamówień przez Klienta oraz realizacją zawartych umów, PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE będzie kontaktowało się z Klientem mailowo pod wskazany przez niego adres e-mail. 

    3. Klienta i Sprzedawcę, w ramach zawartej Umowy, wiąże treść Regulaminu obowiązująca w dniu zawarcia Umowy.

    4. Sprzedawca udziela Klientowi wyjaśnień dotyczących znaczenia poszczególnych postanowień Regulaminu, jak i jakichkolwiek innych postanowień stanowiących integralną część Umowy.

    5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego, zaś w odniesieniu do Konsumenta również Ustawy.

    6. Dla spraw powstałych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną objętych niniejszym Regulaminem, prawem właściwym jest prawo polskie. Jeżeli jednak przepisy, które obowiązują w państwie Konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej za pośrednictwem Sklepu. 

    7. Wszelkie spory wynikające z korzystania przez Klientów z Konfiguratora, w tym składania Zamówień i ich realizacją, Strony będą starały się rozwiązywać polubownie.  W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu właściwym dla jego rozpatrzenia będzie polski sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby PRZEDSIĘBIORSTWA PSZCZELARSKIEGO (nie dotyczy Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach Konsumenta).

    8. W przypadku gdyby jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu były lub stały się nieważne, pozostała część Regulaminu zachowuje moc obowiązującą, chyba że z okoliczności wynika, iż bez postanowień dotkniętych nieważnością czynność nie zostałaby dokonana. Strony zobowiązują się niezwłocznie podjąć negocjacje celem zastąpienia nieważnych postanowień regulacją, która będzie możliwie jak najbliższa celowi nieważnego postanowienia.   

      1. uwzględnić zmiany w usługach lub sposobie prowadzenia działalności (np. nowe usługi, funkcje, technologie, ceny czy korzyści), 

      2. uwzględnić zmiany wynikające z regulacji prawnych lub regulacji związanych z bezpieczeństwem, 

      3. zapobiec nadużyciom lub szkodom. 

        Pozostałe usługi świadczone przez PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE za pośrednictwem Sklepu zostały opisane w regulaminie dostępnym pod adresem: https://lyson.com.pl/content/63-regulamin.

        PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE może zmienić lub zaktualizować niniejszy Regulamin, w szczególności aby: 

      W przypadku wprowadzenia przez PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE zmian w Regulaminie, zarejestrowani Klienci zostaną powiadomieni drogą mailową o tejże zmianie z zachowaniem możliwości rozwiązania umowy o świadczenie usług elektronicznych.

    9. W każdej chwili archiwalne wersje Regulaminu dostępne są na żądanie Klienta. 

    10. PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE wskazuje następujące dane kontaktowe:

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.

    ul. Pszczela 2, Klecza Dolna, 34-124 Klecza Górna

    tel. +48 33 875-93-24, +48 33 875-99-40

    adres e-mail: sklep@lyson.com.pl

     

    Produkt dodany do twojej listy produktów
    Produkt dodany do porównania.